Відповіді на питання, що задаються найчастіше

Зручно. Не треба стояти у чергах чи шукати термінали на вулиці. Сплатити можна вдома чи на роботі. Легко. Не треба заповнювати рахунки – сума до сплати відображається одразу на вашій сторінці в Особистому кабінеті. Інформативно. Дистанційно можна бачити всю інформацію про свій особовий рахунок та стежити за динамікою споживання електроенергії. Без додаткових платежів. Можливість сплачувати рахунки без комісії. Безпечно. Обрані платіжні системи працюють за міжнародними стандартами безпеки, які гарантуюсь високий рівень безпеки персональних даних клієнтів. Безкоштовно. Особистий кабінет – це безкоштовний інтернет-сервіс, що представляє всю інформацію по вашому особовому рахунку.
Зайдіть в свій Особистий кабінет. На стартовій сторінці натисніть на кнопку «Показання лічильника». На сторінці із зображенням лічильника в поле «Нові свідчення» введіть зняті вами останні свідчення. Натисніть «Розрахувати» і «Підтвердити». Щомісяця вказуйте тут показання електролічильника станом на 1 число. На підставі цих показників розраховується сума до оплати.
Вам знадобиться платіжна карта. На стартовій сторінці «Дані вашого особового рахунку» натисніть на кнопку «Оплатити» - ви перейдете на сайт платіжної системи. Далі дійте за інструкціями на екрані.
У розділі «Нарахування та платежі» можна ознайомитися з детальною інформацією про історію нарахувань і платежів по вашому особовому рахунку (від дати укладення договору або останнього акту звірки).
Зайдіть в Особистий кабінет. Перейдіть до пункту «Нарахування та платежі». У таблиці ви побачите інформацію по вашому особовому рахунку з початку обліку (або з дати останньої звірки) до поточного дня. За допомогою цієї таблиці можна побачити, яким чином проводилися нарахування та розрахунки за електроенергію, а також визначити, на якому етапі виникла заборгованість або переплата (для цього потрібно розгорнути рахунок докладніше, натиснувши «+»).

У колонці «Сума» міститься цифра, що позначає борг або переплату. Позитивне сальдо (наприклад, 32.69 грн) означає, що є заборгованість. Негативне сальдо (наприклад, -32.69 грн) означає переплату (тобто ви оплатили більше, ніж потрібно). Якщо в колонці «Сума» ви бачите «0», це означає, що ні заборгованості, ні переплати немає.
Якщо ви згодні з усією інформацією по особовому рахунку, можете сформувати акт звірки. Для цього виберіть пункт меню «Дані особового рахунку» і натисніть «акт звірки», а потім завантажте акт на свій комп'ютер.
Якщо ви не згодні з розрахунками, які бачите в Особистому кабінеті на сторінці «Нарахування та платежі», зверніться до служби підтримки користувачів. Такі питання зручніше з'ясовувати при особистій зустрічі.

Обов'язково візьміть з собою паспорт, довідку про ідентифікаційний номер, квитанції про сплату за електроенергію (все, що є). Якщо ви пільговик - знадобиться також посвідчення про надання пільги та довідка з ЖЕО про склад сім'ї.